BanjulPengubah sistem kuasaPengetahuan asas

  • masa pelepasan:2024-01-06 19:33:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:516
  • Penerangan pantas:

    Banjul,Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y&rdqu

Kandungan artikel

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

BanjulSemasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi,BanjulTitik Transformer, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

LeonBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Lepaskan skru inti


BanjulPengubah sistem kuasaPengetahuan asas



Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah,BanjulPenukar jenis kering 500 KVA, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik,BanjulUnit price of box type transformer, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Item inspeksiApabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Operasi pengubah tenggelam minyak


BanjulPengubah sistem kuasaPengetahuan asas



Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

asalPada pengurusan muatan:

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

BanjulPembuat pengubah jenis kering

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

BanjulMaklumat produk lain
  • Hod HaSharonPenukar jenis kering 500 KVALangkah pengoptimuman tahap

    Hod HaSharonPenukar jenis kering 500 KVALangkah pengoptimuman tahap

  • SzegedPlatform angkat hidraulik diletak silinderPrestasi api yang buruk

    SzegedPlatform angkat hidraulik diletak silinderPrestasi api yang buruk

  • SzegedJambatan naik selesaiKaedah penyelenggaraan

    SzegedJambatan naik selesaiKaedah penyelenggaraan

  • MinneapolisJembatan pengangkutan khususApakah peningkatan prestasi

    MinneapolisJembatan pengangkutan khususApakah peningkatan prestasi

  • MinneapolisJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitCara menghasilkan

    MinneapolisJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitCara menghasilkan

  • MinneapolisFlip belakang plat hidraulik flipperNyatakan koordinat ekonomi baru

    MinneapolisFlip belakang plat hidraulik flipperNyatakan koordinat ekonomi baru

  • Umm el FahmPenukar jenis kering 500 kVPerhatian khusus untuk pemilihan bahan

    Umm el FahmPenukar jenis kering 500 kVPerhatian khusus untuk pemilihan bahan

  • PratoPlatform angkat hidraulik diriAnalisis jalan pembangunan industri semasa

    PratoPlatform angkat hidraulik diriAnalisis jalan pembangunan industri semasa

  • segera:Peringatan: Maklumat BanjulPengubah sistem kuasaPengetahuan asas memberi anda BanjulPengubah sistem kuasaPengetahuan asas oleh syarikat kami, perkhidmatan BanjulPengubah sistem kuasaPengetahuan asas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BanjulPengubah sistem kuasaPengetahuan asas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BanjulPengubah sistem kuasaPengetahuan asas. BanjulPengubah sistem kuasaPengetahuan asas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BanjulPengubah sistem kuasaPengetahuan asas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!